داستان ما

برند جاگو از سال ١٣٩٦ با تكيه بر طراحي پايدار و متفاوت و تمركز بر كيفيت مناسب، توسط هومن قرشی و شاهين جعفری تاسيس شد.اسم برند برگرفته از حروف اول اسم موسسان است و با انتخاب قطب نما و دانه برف به عنوان لوگو، شخصيت جستجوگر خود و حرفه اصلی در ورزش های زمستانی و همچنين كركتر اكستريم برند خود را به نمايش كشاندن. هدف اين برند كژوال /استريت استايل طراحی متفاوت، كيفيت بالا در كنار قيمت مناسب و تلاش برای رقابت در بازار جهانيست.

خلاقیت

جسارت و تأثیرگذاری بر جامعه هدف ارکان خلاقیت در طراحی را برای برند جاگو شکل می دهد. جاگو می کوشد تا با در اختیار گذاشن فضایی آزاد برای طراحان خود و تشویق آنها به داشتن جسارت در ترسیم نگاه خود در ارتباط با جامعه اطرافشان، خلاقیت را در آنها به اوج برساند و این خلاقیت را در تمامی جهات این برند برای مخاطبانش متولبر سازد

نوآوری

نوآوری در جاگو، تنها به طراحی، بافت، دوخت، تولید و ارائه محصولات خلاصه نمی شود، بلکه در تمامی سطوح برند پدیدار می گردد. جاگو بر این باور است که تنها با داشتن نگاهی نوآورانه در تمامی اجزا برند خود، که علاوه بر موارد فوق شامل نوآوری در مدیریت، توسعه، برنامه ریزی، فرهنگ سازمانی، مسئولیت اجتماعی و سازگاری با محیط زیست می باشد، می تواند به معنای واقعی برندی نوآورانه برای همکاران و مخاطبین خود باشد. این مفهوم بدین جهت، ارزشی اساسی برای برند جاگو می باشد.

کیفیت

کیفیت یک لباس علاوه بر طراحی، دوخت و ماندگاری آن، شامل ارزش های دیگری، نهفته در آن می باشد. کیفیت محصولات جاگو علاوه بر دوخت و ماندگاری آن، برآمده از حس اعتماد بنفس در استفاده از طراحان جوان و با انگیزه، اتکا به ظرفیت های تولیدی کشور و مسئولیت پذیری آن در قبال مخاطبانش و محیط اجتماعی و زیست اطراف خود می باشد. از این روست که کیفیت برای جا، شامل همه ابعادی است که این برند بر محیط خود تأثیر می گذارد و ناشی از وظیفه مسدولیت پذیری در قبال مشتریانش می باشد.

تیم ما

  • شاهین جعفری

    شاهین جعفری

    موسس جاگو

  • هومن قریشی

    هومن قرشی

    موسس جاگو

برای تجربه بهتر سایت VPN خود را خاموش کنید